lørdag den 4. maj 2013

Konfirmation / Min største udfordring indtil nu

Min tante havde lige en lille udfordring.

En af mine kusiner skulle konfirmeres 4. maj, og ville blive SÅ glad hvis jeg kunne kreere lige de CupCakes hun ønskede sig. Og selvfølge kan jeg det ;)


Min kusine ønskede at, det skulle være lilla tema, to slags CupCakes. En slags med brownie bund og hindbær topping, og en slags med vanilje bund og jordbær topping.

Hvad prinsessen ønsker skal hun få. 


Udover hun var helt sikker på hvordan kagerne skulle være, var hun også helt overbevist om at, hun skulle have sin helt egen kæmpe CupCake.

Hvad prinsessen ønsker skal hun få.










Kommentar fra festens gæster:
"Fantastiske CupCakes, veldig fint pyntet"
"Temaet sidder lige i skabet"
"Utrolige flot håndværk"

"Himmelsk smag! Det må være et magisk piskeris hun ejer"

Ingen kommentarer:

Send en kommentar